Tuesday, June 8, 2010

-----

♫他心中有好多东西
♫多么想跟她讲
♫将来不知会不会见你
♫我始终还不能原谅自己
♫我为什么没阻止你离去
♫我真的好想你
♫I never told you
♫I wanna hold you
♫若能见你一面
♫我想说声抱歉
♫I never told you
♫I wanna hold you
♫宁愿放弃一切
♫让你留在我身边
♫If you and me were together
♫Together will be forever
♫I got to believe
♫That the sun will shine another day